YETKİLİLERİN ve SAĞLIK BAKANLIĞININ DİKKATİNE “ÇOCUKLARIMIZ TEHLİKEDE”

YETKİLİLERİN ve SAĞLIK BAKANLIĞININ DİKKATİNE
“ÇOCUKLARIMIZ TEHLİKEDE”

#drfahrettinkoca  Dr. Fahrettin Koca Dr. Fahrettin Koca  


“Süleyman Soylu Süleyman Soylu Bakan #süleymansoylu 


DİKKAT İFŞA ve UYARIDIR.

(Yasin Bilgin bildiriyor)


Şimdi anlatacaklarımı bizzat yaşadım ve ülkemizde olan bitenin arka planını anlamanız ve yaşamayın diye anlatıyorum.


Dün 2 yeğenimi ankara doktor sami ulus çocuk hastanesine götürdüm.


Her ikisine de hayali virüs testi yapıldı (sadece 37 derece ateş sebebiyle)


Ardından test sonucunu bekleyin denildi.


Akşam oldu önce (halk sağlığı merkezi) isimli bir kurum aradı. yeğenimin birinin test sonucunun pozitif olduğunu ve ambulans yollayacaklarını söylediler.


Aradan kısa bir zaman geçti bu kezde sağlık bakanlığından aradılar ve test sonucunun pozitif olduğunu, evde karantina uygulanmasını, şayet yüksek ateş olursa hastaneye getirilmesini söylediler.


Aradan 3 saat geçti


Ambulans geldi, beyaz izole elbiseli 2 kişi eve gelip çocuğu almak istedi.


Annesinin ambulansla gelemeyeceğini, kimliğini de vermesini söylediler.


BURADAN SONRASINDA DEVREYE GİRDİM.


DEDİM BU ÇOCUK 10 YAŞINDA VE ANNESİ YANINDA OLMADAN HİÇ BİR YERE GÖTÜREMEZSİNİZ.


ARDINDAN KARŞILIKLI MÜNAKAŞA OLDU.


BİZ ÇOCUĞU ALALIM PEŞİMİZDEN GELİN DEDİLER.


ÖNCE TAMAM DEDİM. AMACIM GAZ ALIP DIŞARDA İFŞA ETMEK,


ÇOCUK TAM AMBULANSA BİNECEĞİ SIRADA ANNESİNE DEDİM SENDE BİN.


HAYIR ANNESİ GELEMEZ DEDİLER.


BÖYLE BİR ŞEYİ KABUL ETMİYORUZ, HANGİ HASTANE İSE BİZ KENDİMİZ GETİRİRİZ DEDİM. BALKONA ÇIKMIŞ İNSANLARIN BASKISI BİRAZDA BENİM DİK DURUŞUM SEBEBİYLE MECBUREN TAMAM DEDİLER.


ARDINDAN BİR DEFTER ÇIKARDILAR AMBULANSLA GİTMEYİ REDDETTİĞİMİZE DAİR EVRAK DÜZENLEDİLER.


BU KEZDE 1 NÜSHA VERMELERİ GEREKİRKEN VERMEDİLER.


ELİNDEKİ DEFTERE YAPIŞTIM VERMEK ZORUNDASIN DEDİM BEN ÇEKİYORUM O ÇEKİYOR.


SONUNDA PES ETTİ TAM KAĞITTAN 1 NÜSHA VERİRKEN SAYI NUMARASI KISMI GÖRÜNMEYECEK ŞEKİLDE KAĞIDI YIRTTIĞINI FARK ETTİM VE ZORLA SAYI NUMARASINI YAZDIRDIM.


ONLARI DEF ETTİKTEN SONRA YEĞENİMİ GAZİ ÜNİVERSİTESİ'NE GÖTÜRDÜM VE 2. FİLM ORADA BAŞLADI.


GAZİ ÜNİVERSİTESİ SİSTEMDE YEĞENİME AİT HİÇ BİR TESTİN YAPILMADIĞINI, HATTA HASTANE KAYITLARININ BİLE SİSTEMDE OLMADIĞINI,


AYRICA ÇOCUKLAR SÖZ KONUSU OLDUĞUNDA KESİNLİKLE HASTANEYE GETİRMEK GİBİ BİR ŞEYİN SÖZ KONUSU OLMADIĞINI, YALNIZCA YÜKSEK ATEŞ SÖZ KONUSU OLURSA O ZAMAN YATIŞ YAPILABİLECEĞİNİ SÖYLEDİLER.


1- DOKTOR SAMİ ULUS ÇOCUK HASTANESİ VE SSK HASTANESİ HASTA BİLGİLERİNİ HALK SAĞLIĞI MERKEZİ İSİMLİ BİR KURUMLA PAYLAŞIYOR.


2- SSK HASTANESİ KAYITLARI SİSTEMDE YOK.


3- PARALEL SAĞLIK ÖRGÜTÜ KURULMUŞ VE KÜÇÜK ÇOCUKLARI HEDEF ALIYOR.


4- BU KURUMUN KİME VEYA NEYE HİZMET ETTİĞİ MEÇHUL 


* LÜTFEN BU MESAJI OLABİLDİĞİNCE PAYLAŞIN, GELECEĞİMİZE, ÇOCUKLARA SAHİP ÇIKALIM. ULUSLARASI BİR ÖRGÜT OLMA İHTİMALİ ÇOK YÜKSEK.”

alıntı

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

Die Vorteile des Welthungers

Wenn DU nur die ganze Macht der Zahlen 3, 6 und 9 kennen würden, dann würden Sie den Schlüssel zum Universum in der Hand halten. - Nikola Tesla -

Woher Covid stammt und wer seine Entstehung finanziert hat: Folgen Sie den Patenten und dem Geld